Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego stanowiący regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną

Prosimy o zapoznanie się z treścią dokumentu
  1. Postanowienia ogólne
    1. Regulamin określa zasady świadczenia przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną, w tym w szczególności zasady korzystania przez Użytkowników ze Sklepu prowadzonego przez Sprzedawcę pod adresem https://lifterservice.pl/sklep/, w szczególności składania zamówień na produkty dostępne w Sklepie, dostarczania zamówionych produktów Klientowi, uiszczania przez Klientów ceny sprzedaży produktów, uprawnienia Klientów do odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
    2. Sklep internetowy,, lifterservice.pl’’ o którym mowa w pkt. a) dostępny jest wyłącznie dla przedsiębiorców pod adresem: https://lifterservice.pl/sklep/. Sklep internetowy nie prowadzi sprzedaży Towarów osobom fizycznym dokonującym czynności prawnych niezwiązanych bezpośrednio z prowadzona przez nich działalnością gospodarczą. Właścicielem sklepu (Sprzedawcą) jest: Lifter Service sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Strykowska 207A; Łódź 91-531; NIP 7282716002; REGON 020432296.
    3. Dane kontaktowe Sprzedającego, umożliwiające użytkownikom kontakt ze sklepem internetowym to: adres:
    4. Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz sprzedaży zawierane są ze Sprzedającym poprzez Sklep.
    5. Przedmiotem działalności Sprzedającego jest sprzedaż wózków widłowych, magazynowych i paletowych oraz części zamiennych i akcesoriów. Sklep umożliwia:
      • Pozyskiwanie informacji o Produktach, których kupno możliwe jest poprzez Sklep.
      • Składanie zamówień przez Użytkowników (kupujących)
    6. W celu złożenia zamówienia konieczna jest akceptacja Regulaminu poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru, znajdującego się w formularzu złożenia zamówienia. Regulamin udostępniany jest w siedzibie Sprzedawcy oraz nieprzerwanie na stronie internetowej Sklepu w sposób umożliwiający Użytkownikom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie.
    7. Rejestracja w Sklepie, jak również korzystanie z jego funkcjonalności, są nieodpłatne.
  2. Zamówienia
    1. Zamówień w Sklepie mogą dokonywać przedsiębiorcy.
    2. Do złożenia zamówienia konieczne jest zaakceptowanie Regulaminu. Zamówienia muszą zawierać następujące dane:
      • Nazwę Użytkownika składającego zamówienie
      • Adres dostawy
      • Adres e-mail
      • Numer telefonu
      • Nazwę i ilość zamówionych Produktów
      • NIP
      • Wybrany sposób dostawy
      • Wybrany sposób płatności
    3. Procedura składania Zamówienia każdorazowo kończona jest kliknięciem przez Użytkownika przycisku: „złóż zamówienie”, co jest równoznaczne z potwierdzeniem przez Użytkownika, że formularz zamówienia wypełniony został prawidłowo, a także że użytkownik jest świadomy, iż realizacja zamówienia pociąga za sobą obowiązek zapłaty, w tym także poniesienia wybranych kosztów dostawy i należnego podatku VAT.
    4. Po złożeniu Zamówienia, na adres e-mail wskazany w formularzu, wysłana zostaje wiadomość, zawierająca potwierdzenie złożenia zamówienia przez Użytkownika.
    5. Umowa zostaje zawarta, gdy Sprzedający poinformuje o przystąpieniu do realizacji zamówienia. Takie potwierdzenie będzie przesłane drogą mailową.
    6. Sprzedający może wstrzymać przyjęcie Zamówienia w sytuacji podania błędnych danych w formularzu rejestracyjnym. W takim przypadku Sprzedający niezwłocznie skontaktuje się z Kupującym w celu wyjaśnienia nieścisłości.
    7. W przypadku braku dostępności produktów uwzględnionych w zamówieniu Sprzedający poinformuje Kupującego o niemożliwości realizacji zamówienia i uzgodni z nim sposób zwrotu uiszczonej kwoty. Jeżeli niemożliwość realizacji zamówienia dotyczy tylko czasowej niedostępności produktów, Sprzedający poinformuje Kupującego o potencjalnym terminie zrealizowania złożonego zamówienia telefonicznie bądź w wiadomości e-mail na adres wskazany przez Kupującego w formularzu Zamówienia.
    8. Informacje o produkcie i jego dostępności zamieszczone na stronie internetowej Sprzedawcy, nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, nawet jeżeli zostały opatrzone ceną. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania w każdym czasie zmian oferowanego asortymentu i elementów specyfikacji produktów.
  3. Ceny i płatności
    1. Ceny Produktów podawane są w polskich złotych (PLN) i nie zawierają podatku VAT oraz nie zawierają kosztów przesyłki. Całkowity koszt zamówienia wraz z kosztami dostawy i należnym podatkiem VAT zostanie podany Kupującemu przed ostatecznym złożeniem zamówienia, poprzez kliknięcie przycisku: „złóż zamówienie”. Do wyboru Kupującego pozostają następujące sposoby zapłaty online:
      • PayU.
      • Przedpłata na podstawie faktury proforma.
    2. Płatność za zamówione produkty powinna być dokonana przez Użytkownika w ciągu 3 dni roboczych od zawarcia umowy. Po tym czasie Sprzedawca może anulować zamówienie. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy techniczne i inne błędy po stronie dostawcy usług płatności elektronicznej.
    3. Sprzedający dostarcza wraz z Produktem fakturę VAT.
    4. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wysokości kosztów dostawy, w szczególności w przypadku zmiany cenników usług świadczonych przez podmiot realizujący dostawy. Punkt ten nie dotyczy zamówień będących w trakcie realizacji.
  4. Dostawa
    1. Dostawa odbywa się na terenie Polski.
    2. Realizacja zamówienia rozpoczyna się od momentu jego potwierdzenia. Na potwierdzeniu zamówienia określony jest przewidywany termin dostawy lub odbioru. Rzeczywisty termin realizacji zamówienia może różnić się w zależności od zamawianej ilości produktów, formy płatności oraz sposobu dostawy.
    3. Dostawa realizowana jest od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
    4. Zamówione przez Kupującego produkty dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej oraz transportem drogowym.
    5. Sprzedawca jest uprawniony do dokonania samodzielnego wyboru przewoźnika.
    6. Koszty dostawy na terenie Polski ustalane są w zależności od wartości zamówienia netto, gabarytów i wagi produktu.
    7. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany kosztów dostawy w następujących przypadkach:
      • Dostawa w różne punkty odbioru.
      • Kilka dostaw w różnych terminach.
      • Specjalne promocje.
    8. Przesyłki wielkogabarytowe będą wycenianie indywidualnie.
    9. Możliwy jest także bezpłatny odbiór zamówienia przez Klienta w siedzibie Lifter Service sp. z o.o.; ul. Strykowska 207 A; Łódź 91-531.
  5. Czas realizacji zamówienia
    Wysyłka zrealizowana będzie do 5 dni roboczych od wysłania potwierdzenia realizacji zamówienia.
    1. Przesyłka kurierska - w większości przypadków czas dostawy wynosi do 48h (w dni robocze), w nadzwyczajnych sytuacjach może ulec wydłużeniu (np. okresy świąteczne, awaria samochodu przewoźnika itp.). Stan realizacji dostawy można śledzić bezpośrednio na stronie przewoźnika po otrzymaniu od nas nr przesyłki.
    2. Transport samochodowy – 3 do 7 dni roboczych od momentu zlecenia (np. po dokonaniu płatności). W przypadku zakupu urządzeń używanych lub wielkogabarytowych transport jest uzgadniany z Kupującym indywidualnie
    3. Odbiór własny w siedzibie spółki – po wcześniejszym uzgodnieniu ze Sprzedawcą.
    4. Odbiór towaru na miejscu u klienta- Jeśli Towary zakupione przy wykorzystaniu Sklepu dostarczane są na adres wskazany przez Klienta. Klient jest zobowiązany zapewnić rozładunek Produktów.
  6. Zwrot
    1. Kupujący może tylko i wyłącznie za zgodą i na warunkach określonych przez Sprzedawcę dokonać zwrotu/wymiany dostarczonego towaru.
    2. W przypadku zwrotu/wymiany towaru lub rezygnacji z zamówienia Sprzedawca zastrzega sobie możliwość potrącenia do 20% wartości brutto przedmiotu zamówienia.
    3. Koszty dostawy zwracanego/wymienianego towaru ponosi Kupujący.
    4. Jeśli wysłany produkt nie został odebrany przez Kupującego, to Sprzedawca zastrzega sobie możliwość obciążenia Kupującego kosztami transportu.
  7. Reklamacja
    1. Gwarancja udzielana jest przez Sprzedawcę na okres 12 miesięcy. Okres gwarancji liczony jest od dnia odebrania Produktu przez Kupującego. Wady Produktu zgłoszone Sprzedawcy po upływie okresu gwarancji nie są objęte gwarancją. Gwarancja wyłącza uprawnienia Klienta niebędącego Konsumentem wynikające z przepisów rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
    2. Sprzedawca udziela Klientowi gwarancji na produkty pod warunkiem korzystania z nich zgodnie z przeznaczeniem i warunkami eksploatacji określonymi w instrukcji obsługi. Gwarancją objęte są wyłącznie wady produkcyjne oraz wady powstałe z przyczyn tkwiących w produkcie, tj. wady powstałe na skutek wad produkcyjnych i ukrytych wad materiałowych, zgłoszone w trakcie obowiązywania okresu gwarancji. Z tytułu gwarancji Klientowi ani żadnym osobom trzecim nie przysługuje wobec Sprzedawcy roszczenie o odszkodowanie za jakiekolwiek szkody powstałe wskutek awarii produktu. Jedynym zobowiązaniem Sprzedawcy jest dostarczenie i wymiana części zamiennych, naprawa lub wymiana produktu na wolny od wad, zgodnie z warunkami tej gwarancji.
    3. Gwarancją nie są objęte wady produktu wynikłe z:
      • Czynników zewnętrznych, w tym  uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych, zalania, nadmiernego zabrudzenia, itp.
      • Użytkowania produktu niezgodnie z przeznaczeniem produktu zawartym w instrukcji obsługi lub DTR.
      • Użytkowania produktu w warunkach niezgodnych z warunkami ujętymi w instrukcji obsługi lub DTR.
      • Nieprawidłowego doboru produktu.
      • Zastosowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem.
      • Nieprawidłowego montażu, konserwacji i magazynowania produktu, o ile te czynności nie zostały wykonane przez Sprzedawcę.
      • Stosowania nieoryginalnych lub niezgodnych z zaleceniami producenta akcesoriów i materiałów.
      • Zdarzeń losowych, czynników noszących znamiona siły wyższej (pożar, powódź, wyładowania atmosferyczne itp.).
      • Wadliwego działania innych instalacji (np. elektrycznej) lub urządzeń mających wpływ na działanie produktu.
    4. Klient traci uprawnienia z tytułu gwarancji w przypadku:
      • Naruszenia przez Klienta zabezpieczeń produktu (plomb, naklejek gwarancyjnych, naklejek z numerem seryjnym), a także dokonanie przez Klienta jakichkolwiek modyfikacji urządzenia lub napraw urządzenia.
      • Dokonania przez Klienta jakiejkolwiek modyfikacji produktu.
      • Stwierdzenia jakichkolwiek ingerencji w produkt dokonywanych przez osoby nieuprawnione.
      • Stwierdzenia jakichkolwiek prób napraw produktu dokonywanych przez osoby nieuprawnione.
      • Nieprzeprowadzania przez Klienta okresowych przeglądów produktu, jeżeli są one wymagane.
      • Stwierdzenia, że produkt był przez Klienta użytkowany po wystąpieniu wady.
      • Gwarancją nie są objęte części ulegające naturalnemu zużyciu oraz części i materiały eksploatacyjne.
    5. Reklamacja należy składać na piśmie i powinna ona zawierać:
      • Dane pozwalające zidentyfikować Użytkownika
      • Dowód zakupu
      • Oznaczenie produktu, którego dotyczy reklamacja
      • Opis uszkodzenia lub wady
    6. Wadliwy produkt odpowiednio zabezpieczony wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym Klient winien przesłać Sprzedawcy na swój koszt. Jeżeli Sprzedawca uzna zgłoszenie za zasadne, dokona niezwłocznie wymiany produktu na wolny od wad lub wadę usunie. Gwarancja w takim przypadku zostaje automatycznie wydłużona o czas przebywania produktu w serwisie, od dnia przyjęcia do dnia wydania produktu Użytkownikowi. W przypadku uznania zgłoszenia za niezasadne produkt może zostać zwrócony Klientowi na jego pisemne życzenie, pod warunkiem pokrycia kosztów przesyłki. Nieodebrany produkt, po okresie 30 dni będzie automatycznie utylizowany.
    7. W terminie 14 dni od złożenia reklamacji, Sprzedający ustosunkuje się do niej i powiadomi o sposobie dalszego postępowania.
    8. Sprzedający dołoży starań, by reklamacje były rozpatrywane bez zbędnej zwłoki.
    9. W trakcie trwania procesu reklamacyjnego, Sprzedający może zwrócić się o dodatkowe wyjaśnienia, dokumenty lub weryfikację przebiegu zdarzenia podlegającego reklamacji.
    10. Po rozstrzygnięciu reklamacji Sprzedający poinformuje składającego reklamację o jej uwzględnieniu lub odmowie uwzględnienia (przy czym informacja o odmowie uwzględnienia reklamacji będzie zawierała uzasadnienie).
  8. Przetwarzanie danych osobowych
    1. W celu zawierania i wykonywania umów sprzedaży, a także wykonywania obowiązków sprzedawcy wynikających z faktu zawierania umów sprzedaży na odległość, Sprzedający przetwarza dane osobowe Kupującego, które Kupujący podaje  dobrowolnie. Wszelkie informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdują się w zakładce Polityka prywatności.
  9. Postanowienia końcowe
    1. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu Sklepu.
    2. Zamówienia złożone w trakcie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu będą realizowane zgodnie z jego postanowieniami.
    3. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klupującym rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Sklepu.
    4. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem linku zamieszczonego na stronie głównej Sklepu internetowego
    5. Sprzedawca, w najszerszym zakresie przewidzianym przez prawo, nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilność Sklepu z infrastrukturą techniczną Użytkownika.
    6. Niniejszy regulamin obowiązuje od 1.01.2024 roku.

POTRZEBUJESZ WIĘCEJ INFORMACJI?

DLACZEGO LIFTER?

Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Zawsze z pełnym zaangażowaniem i chęcią rozwiązania problemu tak szybko jak to możliwe.